2 Nisan 2012 Pazartesi

Ayakkabı sorunsalı

metehan yürüyeli neredeyse 1 ay oluyor.ilk adımlarının sevinci ile ayakkabı seçme kaosu başlıyor tabiki
uzmanlar doktorlar tecrübeli büyükler derken tabiki her kafadan bir ses çıkıyor
ben zorunlu haller dışında ayakkabı giydirme taraftarı değilim.evde altı kaymayan çoraplarla dolaşıyor sürekli 13. aya kadarda dışarıda yürümediği için patikle idare ettik fakat artık dışarı çıktığımızda yürümek istiyor.
nereden baksanız 3 aydır bugünün heyecanı ile ayakkabı araştırıyorum
ilk adımlar boğazlılar boğazsızlar derken kafam çorba oldu
önce altı yumuşak pediped yada i-walk marka ayakkabılara takmıştım.Fiyat olarakda biraz tuzlu olduğundan tam yürüdüğünde alıp gerçek anlamda kullanmalıyım dedim
bebekler hızlı gelişiyor yürüme gecikip zaman ilerledikçe ayaklarda büyüdü ilk adım ayakkabıları 20 numarada bitiyor
sonra vicco marka spor bir model beğendim aradım taradım sonunda buldum oda 20 numaraya kadar benim dolma ayaklı oğlumun ayağına girmedi bile :)
mevsimler değişti bahar geldi :) bu seferde kapalı ayakkabıların içinde ayaklarının terleyeceğini düşünüp açık sandalet türü bi ayakkabı olsun dedim
oldumu sana bi kriter daha :))
neydi birdaha sayalım
çok sert tabanlı olmayacak ama çokda yumuşak olmayacak
katladığında ne bükülmeyecek kadar sert nede ayak ucuyla topuğu birbirine değecek kadar yumuşak olmayacak
hakikii deri olacak ayağını vurmayacak
açık olacak ayağı hava alacak
ne çok büyük nede çok küçük olacak
aaa bide öyle uçuk bir fiyat olmayacak
liste aslında uzaaarrr giderrr böyle.4 AVM bir okadarda ayakkabıcı dolaşmanın sonucunda hiç düşünmediğim bir yerden hiiiçç düşünmediğim bir marka ayakkabı aldık sonunda
ayakkabıyı ayağına giydirirken daha işte bu dedim.çünkü onlarca ayakkabı denememize rağmen bunun kadar ayağına kolay ve rahat giren ayakkabı olmamıştı.
mağazaya giderken yürütmek istememize rağmen yürümemişti ayakkabıyı giydirip hadi bi yürü dediğimizde resmen uçtu gitti dükkandan çıkıp kendini caddeye attı bile.eee bende bunu ayakkabılarım çok rahat annee yürüyorum benn olarak algıladım :)

ve Anneannemizin hediyesi olan şirinbebe marka ayakkabılarımızı alıp arkamıza bile bakmadan tıpış tıpış yola koyulduk..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder