2 Nisan 2012 Pazartesi

ilk merhaba

Merhaba,
uzun zamandan beri blog yapmak aklımdaydı.Fakat bir türlü zaman bulamadım.Sonunda arkadaşlarımın yardımı ve gazıyla :) girdim blog işine.Genel olarak konuşmayı anlatmayı paylaşmayı seven bir insan olduğum için kendi çapımda yaptıklarımı yaşadıklarımı sizlerle paylaşmak istedim
Öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum.1982 Bartın doğumluyum..Evli ve 13 aylık yakışıklı bir erkek çocuğu annesiyim.pasta börek yemek elişi konularına meraklııyım.Ankara'da yaşıyorum.


Afacan oğlumdan vakit kaldıkça birşeyler yapmaya çalışıyorum.

ve bundan böyle yaptıklarımı buradan sizlerle paylaşıyorum :)

12 yorum:

  1. hayırlı olsun canımm takipteyim :-))

    YanıtlaSil
  2. hep bu blogları yazan insanların gerçekten yazdıkları gibi olup olmadığını merak etmişimdir :) nihayet tanıdığım biri yaptı da bende gerçekliğini gördüm.Sen elini neye atsan o iş hep güzel olur, elinde güzelleşir :) hayırlı olsun herşeyin en güzelini hak eden Canım Arkadaşım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim
      bak bu blog ve yazarları konusunu bende merak ederdim
      artık beraber yaşayacağız yapacağız ve göreceğiz :))
      öpüyorum seni

      Sil
  3. hayırlı olsun seda güzel bir anı olarak kalır devam ettirirsen çok iyi yapmışsın takipdeyim

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin mehtap teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bloğunuza seda hanııım :) başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil